Z jakich źródeł pochodzą firmowe bazy danych? | Infobrokering

Faq

Kto najczęściej korzysta z usług InfoBrokering?

Do naszych klientów należą przedsiębiorstwa, instytucje, organizacje, jak i osoby prywatne. Świadczymy usługi dla wszystkich firm bez względu na ich wielkość czy branżę.
Domeną InfoBrokering jest współpraca z zakresu B2B, ale sprawdzamy się także jako doradca i usługodawca dla osób dopiero stawiających pierwsze kroki w świecie biznesu. 
Nasza oferta obejmuje wyselekcjonowanie i dostarczanie baz firm, usługi infobrokerskie, doradztwo gospodarcze i działania z zakresu e-marketingu.
Z naszych usług korzystają najczęściej te firmy, które chcą pozyskać dla siebie nowych klientów.

Z jakich źródeł pochodzą bazy i jak wygląda proces pozyskiwania danych?

Dane, które znajdują się w rekordach pozyskujemy z różnych źródeł, m.in. poprzez:

  • bezpośrednie kontakty z firmami, których dane pozyskujemy lub weryfikujemy,
  • wywiady i konsultacje ze specjalistami,
  • kontakty pozyskane od naszych partnerów biznesowych,
  • publiczne rejestry firm (CEiDG, GUS, KRS, MSiG itp.),
  • specjalistyczne bazy i źródła,
  • Internet i inne media.

Ile trwa wykonanie zlecenia?

Czas realizacji jest określany indywidualnie dla każdego zlecenia. W zależności od złożoności zadania, termin jego finalizacji jest określany podczas rozmowy z naszym konsultantem. Średni czas pracy nad zadaniem to od 2 do 10 dni roboczych. Mniej skomplikowane zlecenia wykonujemy jednak nawet w ciągu doby. Usługi o bardziej złożonym charakterze mogą wydłużać czas realizacji, jednak klient zawsze jest o takim fakcie informowany wcześniej.

Ile kosztuje zamówiona usługa? Kiedy następuje płatność?

Ze względu na bardzo specyficzny zakres działalności naszej firmy, nie jest możliwe ustalenie ceny usługi bez dokładnego określenia jej zakresu i rodzaju. Każde zlecenie jest traktowane indywidulanie i po konsultacji z klientem określamy jego wartość. 
Wysokość ceny zależy m.in. od tematyki zlecenia, czasu jego realizacji, zakresu informacji oraz formy przygotowania wyników. Przedział cenowy pojedynczych zleceń zaczyna się od kilkuset złotych. 
Powracający klienci mają możliwość otrzymania zniżki na kolejne zamówienia. 
Realizacja następuje po otrzymaniu i podpisaniu umowy oraz zapłacie faktury proforma.

Czy wystawiane są faktury VAT?

Tak, oczywiście. Jesteśmy płatnikiem VAT i wystawiamy faktury na wszystkie nasze usługi.

Czy dane osobowe naszych klientów są bezpieczne?

Wszystkich naszych pracowników obowiązuje polityka poufności, a zbiory danych są zgłoszone w GIODO. Do nieujawniania i nierozpowszechniania danych osobowych klienta zobowiązują nas również zasady etyki zawodowej infobrokera, zgodnie z kodeksem AIIP.
Nasza firma nie sprzedaje i nie udostępnia danych osobowych klienta osobom trzecim. Dokładne zasady bezpieczeństwa danych określa nasza Polityka Prywatności.

Czy adres mailowy klienta będzie wykorzystywany przez InfoBrokering?

Podany adres mailowy będzie wykorzystywany wyłącznie do kontaktu biznesowego z klientem m.in. w celu doprecyzowania warunków współpracy, czy prezentacji oferty naszej firmy.

Gdzie znajduje się regulamin świadczenia usług?

Regulamin znajduje się tutaj >Regulamin.

Gdzie można sprawdzić aktualność baz firm? Czy można wykupić aktualizację danych?

Produkty InfoBrokering cechuje wysoka aktualność, która sięga 90 – 100% w zależności od wielkości bazy. W przypadku jakości bazy na niższym poziomie niż deklarowany, każdy błędny rekord wymieniamy na nowy lub zwracamy część należności (proporcjonalnie do liczby błędów). Nasi konsultanci udzielają niezbędnych informacji na temat aktualizacji. 
Nasza oferta zarządzania bazami danych obejmuje także ich aktualizację, czyli dodawanie nowych rekordów, usuwanie nieaktualnych i weryfikację nieaktualnych danych.

Czy można zakupić bazę z gotową zgodą na przesyłanie informacji handlowych?

Nie ma możliwości zakupu bazy ze zgodą na otrzymanie informacji handlowych, gdyż nie można takich praw scedować na „podmiot trzeci”. Każdą ofertę dostosowuje się indywidualnie, uprzednio wysyłając krótką informację o działalności oraz pytanie o chęć otrzymania oferty. Pozwala to także na sprofilowanie oferty pod konkretne zapytanie.

Czy przy zakupie bazy możliwe jest usunięcie posiadanych już przez klienta rekordów?

Istnieje możliwość wysłania nam własnej bazy w dowolnej postaci. Może to być także lista numerów telefonów, adresów mail, bądź numerów NIP posiadanych firm. Na podstawie otrzymanego dokumentu dokonujemy deduplikacji.

Przygotowana baza przechodzi na własność klienta, czy jest wykorzystywana jedynie w ramach promocji za pośrednictwem InfoBrokering?

Baza jest przeznaczona do dowolnego wykorzystania przez klienta. Nie ma ograniczeń czasowych i wielokrotności jej użycia.

Czy wysyłka e-mailingu odbywa się zgodnie z prawem?

Oczywiście. Działalność naszej firmy odbywa się wyłącznie w ramach prawa. Zgodnie z przepisami „Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.
Pomagamy w przygotowaniu treści mailingu w taki sposób, by był on zgodny z obowiązującym prawem, a jednocześnie skuteczny marketingowo.

Jak sprawdzić skuteczność usługi mailingu?

Po zakończonej wysyłce klient dostaje raport wraz z danymi statystycznymi dotyczącymi całej kampanii.
Posiadamy także narzędzie do wsparcia kampanii e-mailingowych, które udostępniamy w atrakcyjnej cenie. Dzięki temu klient otrzymuje raport, w którym prezentujemy wyniki działań: kto zapoznał się z wiadomością, ile razy i czy wchodził na szczegóły oferty. W ten sposób można dotrzeć do potencjalnych zainteresowanych, którzy nie złożyli zapytania, ale skupili uwagę na ofercie.

W jakiej formie otrzymuje się bazę/raport?

Najprostszą i najszybszą drogą przekazania zakupionego produktu jest poczta elektroniczna. Jednak sposób odbioru dokumentu jest określony, zgodnie z wolą klienta, w warunkach zamówienia. Może to być tradycyjna poczta, usługa kurierska, fax lub mail.

Jakich specjalistów zatrudnia firma?

W Infobrokering zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin m.in. infobrokerów, marketingowców, informatyków, programistów, grafików i specjalistów z zakresu informacji gospodarczej. Poza tym współpracujemy z wieloma firmami zewnętrznymi, które pozwalają nam na ciągłe poszerzanie i udoskonalanie naszej oferty produktów.

Jak zostanie przygotowana kreacja graficzna?

Nad przygotowaniem kreacji graficznej czuwa dział doświadczonych grafików. Nasze kreacje przygotowywane są indywidualnie dla każdego klienta.

W jakim formacie dostarczana jest baza?

Baza dostarczana jest w formacie Microsoft Excel (.xlsx).

Co zrobić, aby otrzymać bazę danych?

Zadzwonisz lub napisz do nas!
Nasi specjaliści pomogą Ci w wyselekcjonowaniu bazy najlepszej dla Twojej firmy.


Formularz zapytania o ofertę

Imię i Nazwisko

Numer telefonu

Twój e-mail

Nazwa firmy

Treść zapytania