Z jakich źródeł pochodzą firmowe bazy danych? | Infobrokering

Faq

Dla kogo przeznaczone są usługi InfoBrokering?

Do naszych klientów należą zarówno przedsiębiorstwa, instytucje, organizacje jak i osoby prywatne. Świadczymy usługi dla wszystkich firm bez względu na ich wielkość.

Domeną InfoBrokering jest współpraca z zakresu B2B, ale sprawdzamy się także jako doradca i usługodawca dla osób dopiero stawiających pierwsze kroki w świecie biznesu.

Nasza oferta obejmuje bazy firm, usługi infobrokerskie, doradztwo gospodarcze i działania z zakresu e-marketingu.

Z jakich źródeł pochodzą te bazy? Jak wygląda proces pozyskiwania danych?

Dane, które znajdują się w rekordach pozyskujemy z różnych źródeł, m.in. poprzez:
  • bezpośrednie kontakty z firmami, kórych dane pozyskujemy lub weryfikujemy,
  • wywiady i konsultacje ze specjalistami,
  • kontakty pozyskane od naszych partnerów biznesowych,
  • publiczne rejestry firm (CEiDG, GUS, KRS, MSiG itp.),
  • specjalistyczne bazy i źródła,
  • internet i inne media,

Jak długo trwa wykonanie zlecenia?

Czas realizacji jest określany indywidualnie dla każdego zlecenia. W zależności od złożoności zadania, termin jego finalizacji jest określany podczas rozmowy z naszym konsultantem. Średni czas pracy nad zadaniem to od 2 do 10 dni roboczych. Mniej skomplikowane zlecenia wykonujemy jednak nawet w ciągu doby. Usługi o bardziej złożonym charakterze mogą wydłużać czas realizacji, jednak klient zawsze będzie o takim fakcie poinformowany wcześniej.

Ile zapłacę za zamówioną usługę? Kiedy następuje płatność?

Ze względu na bardzo specyficzny zakres działalności naszej firmy, nie jest możliwe ustalenie ceny usługi bez dokładnego określenia jej zakresu i rodzaju. Każde zlecenie jest traktowane indywidulanie i po konsultacji z klientem określamy jego wartość.

Wysokość ceny zależy m.in. od tematyki zlecenia, czasu jego realizacji, zakresu informacji oraz formy przygotowania wyników. Przedział cenowy pojedynczych zleceń zaczyna się od kilkuset złotych.

Powracający klienci mają możliwość otrzymania zniżki na kolejne zamówienia.

Realizacja następuje po otrzymaniu i podpisaniu umowy oraz zapłacie faktury proforma

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, oczywiście. Jesteśmy płatnikiem VAT i wystawiamy faktury na wszystkie nasze usługi.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Wszystkich naszych pracowników obowiązuje polityka poufności, a zbiory naszych danych są zgłoszone w GIODO. Do nieujawniania i nierozpowszechniania danych osobowych klienta zobowiązują nas również zasady etyki zawodowej infobrokera, wedle kodeksu AIIP.

Nasza firma nie sprzedaje i nie udostępnia danych osobowych klienta osobom trzecim. Dokładne zasady bezpieczeństwa danych określa nasza Polityka Prywatności.

Czy mój adres mailowy będzie wykorzystywany przez InfoBrokering?

Podany adres mailowy będzie wykorzystywany wyłącznie do kontaktu biznesowego z klientem m.in. w celu doprecyzowania warunków współpracy, czy prezentacji oferty naszej firmy.

Gdzie znajdę regulamin świadczenia usług?

Regulamin znajduje się tutaj >Regulamin

Gdzie mogę sprawdzić aktualność baz firm. Czy mogę wykupić aktualizację danych?

Produkty InfoBrokering cechuje wysoka aktualność, na poziomie 90 – 100% w zależności od wielkości bazy. W przypadku jakości bazy na mniejszym poziomie niż deklarowany, każdy błędny rekord wymieniamy na nowy lub zwracamy część należności (proporcjonalnie do ilości błędów). Nasi konsultanci udzielą także niezbędnych informacji na temat aktualizacji.

Nasza oferta zarządzania bazami danych obejmuje także ich aktualizację, czyli dodawanie nowych rekordów, usuwanie nieaktualnych i weryfikację nieaktualnych danych.

Czy można zakupić bazę z gotową zgodą na przesyłanie informacji handlowych?

Nie ma możliwości zakupu bazy ze zgodą na otrzymanie informacji handlowych, gdyż nie można takich praw scedować na "podmiot trzeci". Każdą ofertę dostosowuje się indywidualnie, uprzednio wysyłając krótką informację o działalności oraz pytanie o chęć otrzymania oferty. Pozwala to także na sprofilowanie oferty pod konkretne zapytanie.

Czy przy zakupie bazy możliwe jest usunięcie posiadanych już przeze mnie rekordów?

Mogą nam Państwo podesłać bazę firm w takiej postaci jaką Państwo dysponują. Może to być także lista numerów telefonów, adresów e-mail, bądź numerów NIP posiadanych firm. Na podstawie takiego dokumentu możemy dokonać deduplikacji.

Czy przygotowana baza przechodzi na własność klienta, czy jest wykorzystywana jedynie w ramach promocji za pośrednictwem InfoBrokering?

Baza jest przeznaczona do dowolnego wykorzystania przez klienta. Nie ma ograniczeń czasowych i wielokrotności jej użycia.

Czy wysyłka e-mailingu odbywa się zgodnie z prawem?

Oczywiście. Działalność naszej firmy odbywa się tylko i wyłącznie w granicach prawa. Zgodnie z przepisami Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Pomagamy w przygotowaniu treści mailingu, tak, aby był on zgodny z obowiązującym prawem i jednocześnie skuteczny marketingowo.

Jak sprawdzić skuteczność usługi mailingu?

Po zakończonej wysyłce klient dostaje raport wraz z danymi statystycznymi dotyczącymi całej kampanii.

Posiadamy także narzędzie do wsparcia kampanii e-mailingowych, które możemy udostępnić w atrakcyjnej cenie. Dzięki temu rozwiązaniu otrzymują Państwo raport, w którym prezentujemy wyniki działań - kto zapoznał się z wiadomością, ile razy i czy wchodził na szczegóły oferty. Dzięki temu, oprócz wysłania e-maila, można odnaleźć potencjalnych zainteresowanych, którzy nie złożyli zapytania – jednak warto skontaktować się z nimi telefonicznie.

W jakiej formie dostanę bazę/raport.

Najprostszą i najszybszą drogą przekazania zakupionego produktu jest poczta elektroniczna. Jednak sposób odbioru dokumentu będzie określony, zgodnie z wolą klienta, w warunkach zamówienia. Może to być tradycyjna poczta, usługa kurierska, fax lub e-mail.

Jakich specjalistów zatrudnia firma?

Infobrokering zatrudnia specjalistów z różnych dziedzin m.in. infobrokerów, marketingowców, informatyków, programistów, grafików i specjalistów z zakresu informacji gospodarczej. Poza tym współpracujemy z wieloma firmami zewnętrznymi, które pozwalają nam na ciągłe poszerzanie i udoskonalanie naszej oferty produktów.

Jak zostanie przygotowana moja kreacja graficzna?

Nad przygotowaniem kreacji graficznej czuwa dział doświadczonych grafików. Nasze kreację przygotowywane są indywidualnie dla każdego klienta.

W jakim formacie dostarczana jest baza?

Baza dostarczana jest w formacie Microsoft Excel(.xlsx).

Co zrobić, aby otrzymać bazę danych?

Wystarczy, że do nas zadzwonisz lub napiszesz tutaj! Nasi specjaliści pomogą w doborze odpowiedniej oferty.