Jak działamy? Proces pozyskania bazy danych | Infobrokering

Jak działamy

Jak wygląda proces obsługi klienta i skąd pozyskujemy informacje:

Etapy procesu obsługi klienta

  • Kontakt doradcy z klientem w celu doprecyzowania zapytania i dokonania analizy potrzeb.
  • Przygotowanie wyceny i oferty przez zespół InfoBrokering (1-2 dni robocze).
  • Akceptacja oferty – podpisanie umowy i przystąpienie do realizacji.
  • Realizacja zamówienia i dostarczenie jej drogą emailową

Źródła pozyskania i weryfikacji informacji

  • Dane z rejestrów (m.in. CEiDG, GUS, KRS, MSiG, CEPiK itp.)
  • Sprawozdania finansowe (Ministerstwo Sprawiedliwości, GPW, strony internetowe firm)
  • Specjalistyczne bazy, katalogi i źródła informacji biznesowej
  • Informacje bezpośrednio od firm (dane ze stron internetowych firm oraz poprzez wywiad telefoniczny i mailowy)
  • Dane z izb gospodarczych, handlowych, przemysłowych oraz od stowarzyszeń przedsiębiorców
  • Kontakty pozyskane od naszych partnerów biznesowych
  • Własne i zlecone badania marketingowe

Wszystkie te informacje i kontakty są na bieżąco gromadzone przez nasz zespół IT i następnie weryfikowane przez zespół naszych infobrokerów. W ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić bardzo wysoką aktualność posiadanych zasobów.