Aktualizacja baz danych firm
Aktualizacja i zarządzanie bazami danych firm
Od ponad 16 lat zapewniamy naszym klientom wyselekcjonowane i aktualne bazy danych firm. W wyniku tych wieloletnich i licznych współprac z myślą o naszych klientach nieustannie rozwijamy się i zwiększamy zakres udostępnianych baz. Ponadto wraz z rozwojem baz firm rośnie również nasze portfolio usług, z których możesz skorzystać.
Jedną z nich, która powstała w odpowiedzi na zgłaszane przez klientów potrzeby, jest aktualizacja baz. Jest to rozwiązanie dedykowane firmom posiadającym już swoje listy kontaktów. Korzystają z niego i polecają zarówno nasi stali jak również nowi klienci. W ramach tej usługi oferujemy kompleksowe zarządzanie bazami danych firm polegające na sprawdzeniu, selekcji, uporządkowaniu, grupowaniu oraz aktualizacji kontaktów w bazie.
Dla optymalnego zarządzania Twoją bazą wykorzystujemy m.in informacje dotyczące firm, które posiadamy w naszej bazie dla:
- nazwa – 4 500 000
- adres – 4 500 000
- telefon – 1 700 000
- email – 1 300 000
- imię i nazwisko osoby decyzyjnej – 2 000 000
Chcesz zadbać o reputację i skuteczność Twoich kampanii? Sprawdź elementy oferowanej przez nas aktualizacji list mailingowych, a następnie wypełnij poniższy formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby wspólnie ustalić możliwości i zakres usług dopasowany do Twojej bazy.
W ramach zarządzania i aktualizacji firmowych baz danych oferujemy:
- deduplikacja – usunięcie z bazy rekordów (firm) występujących kilkukrotnie. W przypadku zamawiania nowej bazy usługa ta polega na dodaniu jedynie nowych rekordów, bez powtarzania kontaktów będących już w bazie.
- aktualizacja – dodanie do bazy nowych firm (uzupełnienie bazy) oraz usunięcie (lub oznaczenie jako błędne) rekordów nieistniejących i/lub posiadających błędne (nieaktualne) dane kontaktowe (czyszczenie).
- czyszczenie – część procesu aktualizacji – usunięcie z bazy firm nieistniejących oraz rekordów z błędnymi danymi kontaktowymi.
- uzupełnianie – dodanie do bazy nowych rekordów i/lub dodanie nowych danych kontaktowych do posiadanych już w bazie rekordów.
- standaryzacja – uporządkowanie bazy polegające na podzieleniu bazy na jednolite pola/kolumny oraz zapisie danych w jednolity sposób (formatowanie).
- budowanie – przygotowanie danych według wybranych kryteriów i z dowolnych źródeł.
Jak możemy Ci pomóc?
Wypełnij formularz i wskaż potrzeby Twojej firmy, a my przygotujemy dopasowane rozwiązanie i ofertę.