Case Study Hoteleon Sp. z o.o.
Case Study
25% wzrost sprzedaży w Hoteleon Sp. z o.o. dzięki bazom polskich firm
O kliencie
Hoteleon Sp. z o.o. to firma oferująca organizację wyjazdów służbowych, integracyjnych i szkoleniowych dla przedsiębiorstw różnej wielkości. Posiada bogatą bazę hoteli na całym świecie. Zapewnia wysoki standard zakwaterowania i osobistą obsługę.
Wyzwanie
Firma zwróciła się do nas z potrzebą pozyskania aktualnych kontaktów do osób decyzyjnych we wszystkich dostępnych branżach. Klientowi zależało na jak największej liczbie danych w bazie, aby dotrzeć do jak najszerszego grona potencjalnych klientów.
Aby Klient mógł efektywnie realizować swoją strategię, konieczne było zweryfikowanie wszystkich kontaktów. Miało to również duże znaczenie dla planowanych działań marketingowych (w tym przypadku przeprowadzania ankiet). Ich celem było zrozumienie potrzeb rynku i dostosowanie oferty do oczekiwań istniejących branż.
Zakres prac
Zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta, przygotowaliśmy bazę firm, która obejmowała wszystkie dostępne branże.
Znalazły się w niej takie dane jak:
- Nazwa firmy
- Adres
- Dane geograficzne
- Imię i nazwisko osoby decydującej
- Telefon do osoby decyzyjnej
- Branża
Dokonaliśmy dokładnej selekcji danych, opierając się na wiarygodnych źródłach, takich jak REGON, CEIDG, Google Maps i strony internetowe docelowych odbiorców. Dodatkowo, wykorzystaliśmy katalogi branżowe z różnych obszarów, aby pozyskać jak najwięcej kontaktów dla kluczowych lokalizacji, takich jak metropolie, aglomeracje i popularne regiony. Nasz zespół pozyskał dane również z rządowych źródeł, m.in. z sektora edukacji, placówek medycznych i HORECA. Strony takie jak: KRS, CEIDG, wykaz podatników, GUS, WWW oraz Linkedin pozwoliły nam zidentyfikować osoby decyzyjne.
Regularne monitorowanie aktywności firm umożliwiło nam przekazanie wyłącznie tych danych, które są zgodne ze stanem rzeczywistym. Obecność nieaktualnych informacji mogłaby negatywnie wpłynąć na działania marketingowe Klienta. Aby tego uniknąć, usunęliśmy z bazy te organizacje, które zakończyły lub zawiesiły swoją działalność.
Zweryfikowaliśmy również wszystkie numery telefonów. Pozbyliśmy się nieaktualnych kontaktów, aby Hoteleon Sp. z o.o. mógł dotrzeć jedynie do aktywnych decydentów. Jest to jeden z najważniejszych procesów przygotowywania bazy danych. Dzięki niemu nasi Klienci mogą korzystać tylko z wartościowych kontaktów, które naprawdę mają szansę na przekształcenie się we współpracę.
Z uwagi na możliwość dezaktualizacji informacji, kilka miesięcy po pierwszej realizacji, przeprowadziliśmy ponowną weryfikację danych. Cykliczna aktualizacja bazy stanowi fundament budowania trwałych relacji z klientami i efektywnego docierania do nowych rynków.
Rezultaty
Korzystając z naszej bazy danych, Hoteleon Sp. z o.o. skontaktował się z około 500 tys. firm z różnych branż, budując wartościowe relacje partnerskie. Dzięki naszym kontaktom, skuteczność dotarcia do klientów firmy wzrosła o 37%, znacznie przewyższając wyniki konkurencji (12%). Rezultaty te przełożyły się na wzrost sprzedaży o 25%.
Regularna weryfikacja, aktualizacja danych oraz analiza wyników prowadzonych działań umożliwiły Klientowi identyfikację obszarów wymagających poprawy i optymalizację strategii marketingowych. Dzięki temu firma może stale zwiększać efektywność swoich działań i osiągać coraz lepsze rezultaty.
Potrzebujesz aktualnej bazy danych, aby rozwijać swój biznes tak jak Hoteleon Sp. z o.o.? Skontaktuj się z nami już dziś! Dostarczymy Twojej firmie zweryfikowane informacje, dzięki którym szybko dotrzesz do swojej grupy docelowej i nawiążesz wartościowe biznesowe kontakty - kilknij tutaj i złóż zapytanie.
Rekomendujemy firmę Infobrokering z siedzibą w Gdańsku, jako profesjonalnego partnera w zakresie kampanii mailingowych i tworzenia baz danych.
Otrzymana baza kontaktów zostałaprofesjonalnie przygotowana, a dane okazały się w pełni aktualne.
Bardzo wysoko cenię sobie dotychczasową współpracę z Infobrokering Sebastian Stencel, w szczególności za profesjonalizm i przyjazne nastawienie na potrzeby klienta.