Joanna Kwiatkowska
Wykorzystanie baz danych w firmie, a wpływ na jej funkcjonowanie.

Joanna Kwiatkowska - artykuły autora

Joanna Kwiatkowska

- Specjalista ds. baz danych, analityk rynku, profesjonalna researcher'ka, pasjonatka marketingu.


Od ponad 14 lat zajmujemy się sprzedażą biznesowych baz danych oraz przeprowadzaniem kampanii mailingowych. Nasze działania są skuteczne, wciąż przybywa nam stałych zleceń, a referencji od osób, z którymi współpracujemy wciąż przybywa. Dowiedz się więcej o naszej firmie!

W związku z ogromnym doświadczeniem jakie posiadamy chcielibyśmy przekazać naszą wiedzą innym by mogli sprawnie rozwijać swój biznes, zdobywać nowych kontrahentów oraz przeprowadzać efektywne działania marketingowe. Nasi wykwalifikowani pracownicy tworzą dla Państwa serie artykułów, dzięki których lepiej poznają Państwo pracę z biznesowymi bazami firm oraz dowiedzą się od czego zaczać by promować swoją firmę.


Przedstawiamy artykuły przygotowane przez Joanne Kwiatkowską:


Atrakcyjna baza danych, od czego zależy?


  • Nie ma najmniejszej wątpliwości, że posiadanie bazy danych stanowi klucz do sukcesu w biznesie. Pozwala dopasować ofertę pod konkretnych klientów. W efekcie firma na realne szanse na zwiększenie zysków. Od czego zależy atrakcyjna baza danych?

    Czytaj dalej



Korzysci z posiadania bazy wolnych zawodów


  • Zbieranie informacji bez wykorzystania narzędzia, jakim jest baza danych wolnych zawodów, to proces czasochłonny, żmudny, trudny, a często nawet niemożliwy do zrealizowania. W wielu przypadkach dane teleadresowe, które znajdują się w internetowych katalogach czy stronach www, są nieaktualne. Szereg korzyści z posiadania bazy walnych zawodów sprawia, że coraz więcej firm decyduje się wykorzystać ich potencjał. Dostarczają niezbędne informacje, które pomogą dotrzeć do potencjalnej grupy odbiorców i pozyskać nowych klientów. Jakie są jeszcze ich zalety?

    Czytaj dalej



Zalety indywidualnej bazy danych firm


  • Pozyskiwanie dobrych kontrahentów nie jest proste. Jak ich znaleźć? Skąd czerpać informacje na ich temat? Zamiast błądzić po omacku, lepiej jest sięgnąć do indywidualnej bazy danych. Kiedy firma rusza z nową kampanią reklamową, bardzo ważne jest, aby odpowiednio określić grupę docelową, do której ma ona trafić. W prawidłowo określonej grupie odbiorców, znajdą się osoby i firmy, zainteresowane naszym produktem. To daje szansę na dużą sprzedaż i jeszcze większe zyski dla naszej firmy.

    Czytaj dalej



Jak funkcjonują projekty funduszy unijnych?


  • Fundusze Europejskie są wszędzie. Na pewno nie raz słyszałeś o inwestycjach, które powstały czerpiąc środki z tych funduszy - budynkach, drogach, muzeach. Bez unijnych środków nie byłoby Centrum Nauki Kopernik, Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, a Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, nie doczekałby się remontu. Czy wiesz, że i Twoja firma może skorzystać z pomocy finansowej funduszy UE?

    Czytaj dalej



Jak zdobyć dobrych kontrahentów dla własnego biznesu wykorzystując odpowiednie bazy danych?


  • Posiadanie bazy danych jest kluczowe w biznesowym świecie. Ten element daje nam realne szanse na zwiększenie zysków, a także dopasowanie oferty do konkretnych klientów. Jak zdobyć dobrych kontrahentów dla własnego biznesu wykorzystując odpowiednie bazy danych? Podpowiadamy!

    Czytaj dalej



Czy wykorzystanie danych z zakupionych baz jest legalne? Co wcześniej należy zrobić?


  • Dane osobowe zostawiamy w różnych miejscach. Tak powstają bazy skrywające nasze personalia. Te informacje gromadzą rozmaite firmy, niektóre je później sprzedają. Czy wykorzystanie danych z zakupionych baz jest legalne? Co wcześniej należy zrobić? Sprawdź!

    Czytaj dalej



Sposoby na skuteczne wyszukiwanie firm


  • Każda firma, która chce się rozwijać i być na rynku liderem, musi zwracać uwagę na ruchy konkurencji. Ważne są wprowadzane innowacje, promocje, strategie działania. Warto też weryfikować, jaka jest skuteczność podjętych kroków i unikać błędów popełnianych przez innych. Aby to było możliwe, potrzebna będzie systematyczna analiza biznesowa, zwana inaczej wywiadem biznesowym. Czytaj dalej



Sposoby na skuteczne wyszukiwanie firm


  • Wyszukiwanie firm, które mogłyby być zainteresowane naszymi produktami lub usługami, stanowi pierwszy krok do nawiązania kontaktu. Im większą bazę kontaktów chcemy stworzyć, tym więcej kosztuje to wysiłku i czasu. Jak się do tego przygotować, żeby cały proces trwał jak najkrócej? Czytaj dalej



Cold mailing – jak napisać maila, który wzbudzi zainteresowanie?


  • Głównymi celami cold mailingu są nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem i sprzedaż produktu lub usługi. Maile tego typu są często odbierane niechętnie, traktowane jako spam. Jest to związane z nieumiejętnym korzystaniem z tej metody marketingowej. Tymczasem jeśli treść będzie w atrakcyjnej formie, technika ta jest tania i skuteczna. W jaki sposób podejść do cold mailingu, by dał zadowalające efekty? Czytaj dalej



Infobroker – czym zajmuje się Broker informacji


  • Infobroker – czym zajmuje się Broker informacji
  • Rosnąca rola informatyzacji i nowoczesnych technologii przekłada się na wszystkie płaszczyzny życia, w tym także na rynek pracy. Powstają nowe zawody, które choć są jeszcze mało popularne, są uznawane za przyszłościowe. Jednym z nich jest Broker informacji. Któż to taki? Najprościej można powiedzieć o nim, że wyszukuje najkorzystniejsze dla klienta rozwiązania i przedstawia mu poszczególne opcje. Z czym jeszcze wiąże się ta praca i gdzie można znaleźć zatrudnienie? Czytaj dalej



8 sposobów na marketing internetowy


  • Wykorzystanie baz danych w firmie, a wpływ na jej funkcjonowanie.
  • Marketing internetowy nie jest już niczym nowym i z różnym efektem stosuje go coraz więcej firm. Jednak pomimo tego, że daje bardzo szerokie pole do działania, jedynie część osób w pełni wykorzystuje jego możliwości. Pod pojęciem marketingu internetowego kryje się wiele pomniejszych działań, które prowadzone równocześnie bardzo skutecznie pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji. Ostatecznie przekłada się to na dotarcie do większej grupy klientów i zyski dla firmy. Czytaj dalej



Tworzenie i wysyłanie mailingu – jak efektywnie planować kampanie?


  • Wykorzystanie baz danych w firmie, a wpływ na jej funkcjonowanie.
  • Tworząc kampanie mailingowe, musisz pamiętać nie tylko o chwytliwej i atrakcyjnej wizualnie treści, ale także na dotarciu do dokładnie sprecyzowanej grupy odbiorców. Dowiedz się jak stworzyć mailing, który pomoże Ci zdobyć nowych klientów. Czytaj dalej



Czym jest baza danych firm?


  • Wykorzystanie baz danych w firmie, a wpływ na jej funkcjonowanie.
  • Jeśli nurtuje Cię pytanie, co to jest baza danych firm i jak wykorzystać ją w swoim biznesie, nie mogłeś trafić lepiej. Zebraliśmy najważniejsze informacje oraz cenne wskazówki, które pomogą Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów. Czytaj dalej



Jak dotrzeć do potencjalnego klienta i przekonać go do współpracy?


  • Wykorzystanie baz danych w firmie, a wpływ na jej funkcjonowanie.
  • Każdy przedsiębiorca chce trafić ze swoją ofertą do jak największej grupy odbiorców. Jego celem jest maksymalizacja zysków i dobra jakość obsługi klientów. Żeby mieć pewność, że wykorzystuje się cały potencjał, wszystkie działania związane z promocją muszą być zaplanowane i przemyślane. Czytaj dalej




Wykorzystanie baz danych w firmie, a wpływ na jej funkcjonowanie


  • Wykorzystanie baz danych w firmie, a wpływ na jej funkcjonowanie.
  • We współczesnym świecie informacja to jeden z najważniejszych zasobów. Bez niej niemożliwe jest funkcjonowanie firmy niezależnie od tego czy mowa o małym lokalnym przedsiębiorstwie, czy ogromnej korporacji na skalę międzynarodową. Za pomocą informacji można zdziałać naprawdę wiele. Żeby jednak to zrobić, trzeba najpierw wiedzieć jak się z nią obchodzić, w jakich warunkach najlepiej będzie funkcjonować i co zrobić, żeby działała na naszą korzyść. Jednym z głównych sposobów na zarządzanie informacją są bazy danych – ich wykorzystanie w działaniach pracowników może bardzo dużo zmienić. Czytaj dalej