Postępowanie reklamacyjne

1. Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku dostarczenia bazy danych niespełniającej

specyfikacji określonej w formularzu zamówienia, będącego załącznikiem do Umowy.

2. Warunki rozpatrywania reklamacji:

  • A. Reklamacja rozpatrywana jest na podstawie całościowego raportu z wykorzystania bazy.
  • B. Reklamacji podlegają tylko niepoprawne rekordy poniżej gwarantowanego poziomu aktualności, określonego w
    formularzu zamówienia, stanowiącego załącznik do Umowy.
  • C. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji (reklamacja zasadna) niepoprawne rekordy wymieniane są na nowe,
    w proporcji  1:1. Jeśli wymiana ta nie jest  możliwa z przyczyn leżących po stronie INFOBROKERING, następuje zwrot
    kosztów (równy kosztowi jednego rekordu w zakupionej bazie pomnożonemu przez ilość uwzględnionych w reklamacji
    rekordów).
  • D. Reklamacje przyjmowane są do rozpatrzenia, jeśli ich zgłoszenie nastąpiło w terminach:
    • I. W przypadku bazy mailingowej (zakres danych: nazwa firmy, adres e-mail lub: nazwa, branża,
      adres e-mail) – 1 miesiąc od dnia otrzymania bazy danych.
    • II. W przypadku pozostałych baz (zakres danych: dane teleadresowe i inne) do 10 000 rekordów – 3 miesiące od
      dnia otrzymania bazy danych.
    • III. W przypadku pozostałych baz (zakres danych: dane teleadresowe i inne) powyżej  10 000 rekordów – 6 miesięcy
      od dnia otrzymania bazy danych.
  • E. Od momentu przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia, reklamacje rozpatrywane są w terminach:
    • I. W przypadku bazy mailingowej (zakres danych: nazwa firmy, adres e-mail lub nazwa, branża, adres
      e-mail) – 14 dni roboczych od dnia przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia.
    • III. W przypadku pozostałych baz (zakres danych: dane teleadresowe i inne) do 10 000 rekordów –
      21 dni roboczych od dnia przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia.
    • III. W przypadku pozostałych baz (zakres danych: dane teleadresowe i inne) powyżej  10 000 rekordów – 25 dni
      roboczych od dnia przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia.

3. Nie później niż ostatniego dnia czasu przysługującego INFOBROKERING na rozpatrzenie reklamacji, Klient zostanie
poinformowany o decyzji o przyjęciu bądź odrzuceniu reklamacji. Decyzja ta zostanie przesłana drogą elektroniczną.