Zespoły sprzedaży nie mają łatwego zadania – powinny generować nowych klientów, rozwijać istniejące leady i zatrzymywać stałych klientów tak efektywnie i ekonomicznie, jak to tylko możliwe. Wyniki są bezpośrednio widoczne w danych dotyczących sprzedaży, a każdy członek zespołu otrzymuje cele sprzedażowe, które muszą zostać osiągnięte. Jednak tylko 30% firm udaje się osiągnąć co najmniej 75% swoich celów sprzedażowych. Pożądany obrót zwykle nie jest zatem w ogóle osiągany. Dlaczego? Wiele zespołów sprzedażowych nadal polega na ręcznym szukaniu i badaniu potencjalnych klientów. Ale znalezienie nowego potencjalnego leada nie powinno zająć godzin. Korzystając z inteligentnej biznesowej bazy danych B2B, można to zrobić nawet w ciągu kilku sekund!
Biznesowe bazy danych – bezpieczeństwo i sukces Twojej firmy
W tym mogą pomóc biznesowe bazy danych zakupione od nas. Pozyskanie nowych klientów jest często czasochłonne i kosztowne. Dzięki takiej biznesowej bazie danych zmniejszasz czas na poszukiwania i po prostu kontaktujesz się z potencjalnymi klientami. Takie bazy są bezpieczne i pomagają w osiągnięciu lepszych wyników finansowych dla wielu firm.
Co to jest baza danych B2B?
Baza danych B2B (lub biznesowa baza danych firm) zawiera wiele istotnych informacji, które mogą pomóc zespołom sprzedażowym zwiększyć sprzedaż. Korzystanie z takich baz danych kontaktów może znacznie zmniejszyć ilość działań wymaganych do znalezienia nowych leadów, zwiększając tym efektywność zespołu sprzedażowego.
Dlatego warto korzystać z biznesowych baz danych B2B?
Zespoły sprzedażowe tracą dużo czasu. Nie dlatego, że nie mają motywacji, ale dlatego, że nie mają pod ręką najskuteczniejszych narzędzi.
Przedstawiciele handlowi poświęcają zbyt dużo czasu na ręczne szukanie i badanie potencjalnych klientów. Samo zidentyfikowanie potencjalnego klienta często pochłania ogromne zasoby. A potem nadal brakuje danych osobowych na temat potencjalnego klienta, które mogłyby uczynić zasięg bardziej inteligentnym i osobistym. Jednak generowanie leadów nie musi być tak drogie i czasochłonne.
Rozwiązanie:
Bazy danych B2B od naszej firmy, które dostarczają Twojemu działowi sprzedaży wszystkie istotne informacje o potencjalnym kliencie.
Baza danych sekretem produktywnych zespołów sprzedażowych B2B
Wykorzystanie bazy danych B2B może znacznie zredukować ten czas i koszty personelu, a wreszcie dać zespołom sprzedażowym przestrzeń do dbania o relacje z ich potencjalnymi klientami.
Poszukiwanie właściwych klientów i ich danych kontaktowych nie powinno zająć godzin.
Dysponując dobrą bazą danych B2B, możesz w kilka minut stworzyć całą listę leadów, wraz z:
- danymi adresowymi,
- adresami e-mail,
- numerami telefonów.
Spójrz na to w ten sposób – te dane to tylko podstawa, warunek wstępny dla szansy na sprzedaż.
Biznesowe bazy danych powinny być jak najbardziej wydajne, inteligentne i zautomatyzowane. Wtedy Twój zespół sprzedaży może wykorzystać swoją prawdziwą siłę, czyli przekonujący kontakt z potencjalnymi klientami.
Co możesz osiągnąć dzięki bazie danych B2B?
Firmowe bazy danych zwiększają produktywność zespołów sprzedażowych. Ale dlaczego właściwie? Jakie masz możliwości korzystania z bazy danych B2B?
Dysponując dobrą i renomowaną bazą B2B możesz:
- określić liczbę potencjalnych klientów na całym ich rynku docelowym.
- Stworzyć idealny obraz potencjalnego klienta,
- szybko zidentyfikować potencjalnych klientów i uzyskać ich dane kontaktowe,
- zapełnić swój lejek sprzedażowy kwalifikowanymi leadami,
- wzbogać swoją bazę danych CRM i aktualizować ją,
- zwiększyć produktywność swojego zespołu, eliminując ręczne poszukiwania,
- podejmować lepsze decyzje o tym, którzy potencjalni klienci kwalifikują się i gdzie warto zainwestować czas,
- określić najlepszy czas na nawiązanie pierwszego kontaktu.
Jest więc wiele powodów, dla których korzystanie z dobrej biznesowej bazy danych B2B pomoże Twojemu zespołowi sprzedaży w osiągnięciu celów sprzedażowych. Sprawdź bazy danych firm polskich. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!
Zobacz także
referencje naszych klientów