Faq

Kto najczęściej korzysta z usług InfoBrokering?

Do naszych klientów należą przedsiębiorstwa, instytucje, organizacje, jak i osoby prywatne. Świadczymy usługi dla wszystkich firm bez względu na ich wielkość czy branżę.
Domeną InfoBrokering jest współpraca z zakresu B2B, ale sprawdzamy się także jako doradca i usługodawca dla osób dopiero stawiających pierwsze kroki w świecie biznesu. 
Nasza oferta obejmuje wyselekcjonowanie i dostarczanie baz firm, usługi infobrokerskie, doradztwo gospodarcze i działania z zakresu e-marketingu. Z naszych usług korzystają najczęściej te firmy, które chcą pozyskać dla siebie nowych klientów.

W jakim celu mogę wykorzystać bazę ?

Baza jest przeznaczona do dowolnego wykorzystania przez klienta. W ramach naszej umowy przekazujemy bazę bez ograniczeń czasowych oraz wielokrotności jej użycia.

Z jakich źródeł pochodzą kontakty w bazach i jak wygląda proces pozyskiwania danych?

Dane, które znajdują się w naszych bazach pozyskujemy tylko z legalnych źródeł, m.in. poprzez wykorzystanie:

  • Danych z rejestrów (m.in. CEiDG, GUS, KRS, MSiG, itp.).
  • Sprawozdań finansowych (Ministerstwo Sprawiedliwości, GPW, strony internetowe firm).
  • Specjalistycznych baz, katalogów i źródeł informacji biznesowej (PARP, UZP, CEPiK itp.).
  • Informacji bezpośrednio od firm (dane ze stron internetowych firm oraz poprzez wywiad telefoniczny i mailowy).
  • Biur informacji gospodarczej, kredytowej i wierzytelności (BIG, BIK,itp.)
  • Danych z izb gospodarczych, handlowych, przemysłowych oraz od stowarzyszeń przedsiębiorców.
  • Kontaktów pozyskanych od naszych konsultantów i partnerów biznesowych.
  • Własnych i zleconych badań marketingowych oraz prowadzonych akcji weryfikacji danych.

Czy baza jest zarejestrowana w GIODO ?

Tak, baza jest zarejestrowana w GIODO pod numerem 097027

Ile trwa wykonanie realizacji bazy danych?

Czas realizacji jest określany indywidualnie dla każdego zlecenia. Średni czas pracy nad zadaniem to od 2 do 10 dni roboczych. Mniej skomplikowane zlecenia wykonujemy jednak nawet w ciągu doby. Usługi o bardziej złożonym charakterze mogą mieć dłuższy czas realizacji, jednak klient zawsze jest o takim fakcie informowany wcześniej.

W jakiej formie i jaką drogą otrzymuje się bazę ?

Baza dostarczana jest w formacie Microsoft Excel (.xlsx).
Najprostszą i najszybszą drogą przekazania zakupionego produktu jest poczta elektroniczna. Jednak sposób odbioru dokumentu jest określony, zgodnie z wolą klienta, w warunkach zamówienia. Może to być tradycyjna poczta, usługa kurierska lub email.

Ile kosztuje zamówiona usługa i kiedy następuje płatność?

Ze względu na bardzo specyficzny zakres działalności naszej firmy, nie jest możliwe ustalenie ceny usługi bez dokładnego określenia jej zakresu i rodzaju. Każde zlecenie jest traktowane indywidulanie i po konsultacji z klientem określamy jego wartość. Wysokość ceny zależy m.in. od tematyki zlecenia, czasu jego realizacji, zakresu informacji oraz formy przygotowania wyników. Przedział cenowy pojedynczych zleceń zaczyna się od 290 złotych netto. Stali klienci mają możliwość otrzymania zniżki na kolejne zamówienia. Przystąpienie do realizacji usługi następuje po podpisaniu umowy oraz zapłacie faktury proforma.

Czy wystawiane są faktury VAT?

Tak, jesteśmy płatnikiem VAT i wystawiamy faktury na wszystkie nasze usługi.

Gdzie można sprawdzić aktualność baz firm? Czy można wykupić aktualizację danych?

Produkty InfoBrokering cechuje wysoka aktualność, która sięga 90 – 100% w zależności od wielkości bazy. W przypadku jakości bazy na niższym poziomie niż deklarowany, każdy błędny rekord wymieniamy na nowy w skali 1:1 lub zwracamy część należności (proporcjonalnie do liczby błędów).
Nasza oferta zarządzania bazami danych obejmuje także ich aktualizację czyli dodawanie nowych rekordów, usuwanie nieaktualnych oraz weryfikację nieaktualnych danych.

Czy przy zakupie bazy możliwe jest wykluczenie posiadanych już przez klienta kontaktów ?

Tak, istnieje możliwość wysłania nam własnej bazy w dowolnej postaci, np. listy numerów telefonów, adresów email, bądź numerów NIP posiadanych firm. Na podstawie otrzymanego pliku dokonujemy deduplikacji i w realizacji klient otrzyma wtedy tylko te kontakty których dotychczas nie posiadał.

Czy dane osobowe klientów Infobrokering są bezpieczne?

Wszystkich naszych pracowników obowiązuje polityka poufności, a zbiory danych są zgłoszone w GIODO. Do nieujawniania i nierozpowszechniania danych osobowych klienta zobowiązują nas również zasady etyki zawodowej infobrokera zgodne z kodeksem AIIP, których przestrzegamy .
Nasza firma nie sprzedaje i nie udostępnia żadnych danych osobowych klienta osobom trzecim. Dokładne zasady bezpieczeństwa danych określa nasza Polityka Prywatności.

Czy adres mailowy lub telefon klienta będzie wykorzystywany przez InfoBrokering?

Podany przez klienta adres emailowy lub telefon do kontaktu będzie wykorzystywany przez Infobrokering wyłącznie do kontaktu biznesowego m.in. w celu prezentacji oferty naszej firmy lub współpracy z tym związanej.

Gdzie znajduje się regulamin świadczenia usług?

Regulamin znajduje się tutaj Regulamin.

Co zrobić, aby otrzymać bazę danych?

Zadzwonisz lub napisz do nas!
Nasi specjaliści pomogą Ci w wyselekcjonowaniu bazy najlepszej dla Twojej firmy.


Formularz zapytania o ofertę

Imię i Nazwisko

Numer telefonu

Twój e-mail

Nazwa firmy

Treść zapytania