Każdy przedsiębiorca chce trafić ze swoją ofertą do jak największej grupy odbiorców. Jego celem jest maksymalizacja zysków i dobra jakość obsługi klientów. Żeby mieć pewność, że wykorzystuje się cały potencjał, wszystkie działania związane z promocją muszą być zaplanowane i przemyślane. Pierwszym krokiem do tego, by dotrzeć do nowego klienta będzie zastanowienie się nad tym, kto nim jest i czego konkretnie potrzebuje. Należy zwrócić uwagę m.in. na takie aspekty, jak płeć, wiek, narodowość, miejsce zamieszkania, zarobki. Tak samo starannie trzeba podejść do tego wtedy, kiedy nasze usługi mają być kierowane do klientów biznesowych.
Od czego zacząć tworząc efektywną reklamę?
Przypadkowo rozdawane ulotki czy maile wysyłane do losowo wybranych osób nie przynoszą spektakularnych rezultatów. Pomimo wysiłków i stosunkowo wysokich kosztów, ruch się nie zwiększa, podobnie jak ilość wyświetleń strony. Gdyby kampania reklamowa była przygotowana bardziej rozważnie, można byłoby czerpać wiele korzyści. Zanim podejmie się konkretne kroki, koniecznie należy odpowiedzieć na pytania zawarte wyżej. Następnym krokiem będzie sprecyzowanie, w jaki sposób można trafić do danej grupy docelowej i zrobić bazę danych. Jednak na tym nie koniec.
Dotrzeć do klienta i zachęcić go do współpracy
To, że trafiamy na osoby, bądź firmy, które doskonale wpasowują się w nasz profil klienta, nie daje nam gwarancji, że zdecydują się one na to, by wybrać usługi nasze a nie konkurencji. Tutaj przechodzimy do następnego ważnego ruchu, czyli odpowiedniego przekazu zachęcającego do odwiedzenia naszej strony internetowej. Każdego dnia jesteśmy wprost bombardowani ogromną ilością reklam, z których większość pomijamy i zapominamy. Są jednak wśród nich takie, które czytamy, głębiej analizujemy i kupujemy produkt. Chcąc, by taka właśnie reklama dotyczyła naszej firmy, trzeba się porządnie natrudzić. Wymaga to dużej wiedzy, doświadczenia i wyczucia.
E-mail marketing – czy musimy przeprowadzić go samodzielnie?
Można się zająć całym procesem samodzielnie albo poprosić o pomoc kogoś, kto posiada odpowiednie kompetencje i doświadczenie. Już samo tworzenie bazy firm adresów, do których wyślemy mailing jest procesem czasochłonnym. Przeglądanie dziesiątek, setek czy tysięcy stron internetowych, by dotrzeć do przedsiębiorstw, które mogłyby być zainteresowane naszymi produktami, to istna droga przez mękę.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, powstały firmy taka jak nasza, które specjalizują się w przygotowywaniu profesjonalnych baz danych, dedykowanych konkretnym branżom czy krajom. Wiele firm ceni sobie bazy przygotowane i sprawdzone przez osoby zajmujące się tym na co dzień, tym bardziej, że dalej jest jeszcze trudniej. E-mail marketing to metoda skuteczna, ale też wymagająca wysiłku. Do wszystkich potencjalnych klientów trzeba przygotować atrakcyjny pod względem treści i wyglądu newsletter. W zależności od tego, jak zostanie on zrobiony, możemy odnieść spektakularny sukces albo nie osiągnąć nic.
InfoBrokering to zespół specjalistów, którzy wszystkie powyższe działania będą potrafili przeprowadzić sprawnie i efektywnie, co oznacza maksymalne wykorzystanie drogi internetowej w dotarciu do nowych klientów. Dostarczamy rozbudowaną bazę potencjalnych odbiorców i wysokiej jakości e-mailing.
Oferujemy kompleksową obsługę Twojej wysyłki
Zajmujemy się kompleksową realizacją kampanii e-mailingowych. Usługa ta polega na masowej wysyłce wiadomości, dającej możliwość bezpośredniego dotarcia do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Kampanie przeprowadzamy zarówno na bazach firm dostępnych w naszej ofercie, jak i na dostarczonych kontaktach.
Przebieg kampanii:
- Konsultacja – budowa wspólnej strategii działania
- Dobór grupy odbiorców z bazy danych firm
- Kreacja graficzna oraz treść maila
- Bezpieczna wysyłka
- Nowi klienci!
- Raport statystyczny i podsumowanie kampanii
Napisz do nas, a my przygotujemy bezpłatną wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb