Pozyskiwanie dobrych kontrahentów nie jest proste. Jak ich znaleźć? Skąd czerpać informacje na ich temat? Zamiast błądzić po omacku, lepiej jest sięgnąć do indywidualnej bazy danych firm. Kiedy firma rusza z nową kampanią reklamową, bardzo ważne jest, aby odpowiednio określić grupę docelową, do której ma ona trafić. W prawidłowo określonej grupie odbiorców, znajdą się osoby i firmy, zainteresowane naszym produktem. To daje szansę na dużą sprzedaż i jeszcze większe zyski dla naszej firmy.
Co zawiera indywidualna baza danych firm?
Indywidualne Bazy Danych firm to wyselekcjonowane zbiory informacji o krajowych i zagranicznych firmach, z którymi Twoja firma mogłaby nawiązać współprace. Taki spis zawiera: nazwę firmy, profil jej działalności, formę prawną spółki, numer NIP, REGON, dane teleadresowe, a często także kontakt do osób decyzyjnych i liczbę osób zatrudnionych.
Przygotowanie dla przedsiębiorstwa takiej indywidualnej bazy danych firm, wymaga dokładnej weryfikacji i dużo czasu. Można zająć się tym samemu, ale jest to bardzo żmudny proces. Warto więc podjąć współpracę z firmą, która zajmuje się tym profesjonalnie. Specjaliści potrafią znaleźć nawet trudno dostępne informacje, dzięki czemu otrzymujemy nie tylko adres mailowy, ale również istotne informacje dodatkowe. To rozwiązanie wymaga pewnego wkładu finansowego, ale pozwoli nam zaoszczędzić czas, a przy tym mieć pewność, że zebrane informacje są aktualne, dopasowane do naszych potrzeb i zawierają tylko te firmy, które rzeczywiście mogłyby być zainteresowane współpracą.
Wyselekcjonowana baza ułatwi pracę
Wyselekcjonowana baza danych firm jest niezwykle przydatna w każdym biznesie, daje ona ogromną przewagę nad konkurencją. Dzięki niej uzyskasz nowe, cenne kontakty biznesowe i dotrzesz do grona osób zainteresowanych Twoim produktem znacznie szybciej niż konkurencja. Umiejętne przetwarzanie bazy danych w firmie, zaowocuje pozyskaniem nowych klientów, od których zależy Twój sukces. Bez klientów nie będzie przychodów, a bez przychodów firma nie utrzyma się na rynku.
Samodzielne gromadzenie informacji i poszukiwanie potencjalnych klientów, jest bardzo trudne, czasochłonne, a często nawet niemożliwe. Zdarza się, że dane w internetowych katalogach są już nieaktualne. Czy możemy mówić o jakichkolwiek zyskach, jeśli spędzimy mnóstwo czasu na gromadzeniu danych, a kampania i tak trafi pod niewłaściwy adres? Prawidłowe przetwarzanie bazy danych, pozwoli dotrzeć z kampanią jedynie do tych osób, które będą zainteresowane daną usługą lub produktem. Przedsiębiorcy, którzy potrafią odpowiednio przetwarzać bazę danych w swoim biznesie, dotrą do idealnie dobranych odbiorców. Nie marnują czasu, ani pieniędzy na bezcelowe kampanie, skierowane do nieodpowiedniej grupy docelowej. Dzięki temu ich działania kończą się sukcesem i przynoszą lepsze wyniki sprzedażowe.
Dostęp do wyselekcjonowanej bazy danych firm ułatwi kontakt z przedstawicielami firm i umożliwi dostęp do nowo powstałych spółek, zanim zajmie się nimi konkurencja. Baza agencji marketingowych i reklamowych, ułatwi pracę firmom z branży PR i HR, a baza placówek i uczelni medycznych, pomoże producentom wyrobów medycznych. Przetwarzanie bazy danych w przedsiębiorstwie, okazuje się nieocenioną pomocą i gwarantuje osiągnięcie sukcesu!
Zobacz także
referencje naszych klientów