Przedstawiamy historię sukcesu jednego z naszych klientów z branży turystycznej, gdzie dzięki właściwemu wyselekcjonowaniu bazy mailingowej udało się dotrzeć do ponad 33 000 firm i instytucji.
Roczna kampania mailingowa dla firmy Aktywni+ została skierowana do dużych i średnich firm oraz instytucji publicznych, takich jak szkoły, urzędy, szpitale. Celem firmy, która organizuje m.in. weekendowe wycieczki w góry, spływy kajakowe, wycieczki rowerowe, rejsy jachtami czy spacery było zaprezentowanie propozycji ciekawego spędzenia czasu wolnego dla grup zorganizowanych.
Baza mailingowa
Przez ponad rok współpracy, która rozpoczęła się od ustalenia celów i wyselekcjonowania bazy maili, od podstaw przygotowaliśmy i wdrożyliśmy kampanię mailingową. Grupa docelowa liczyła 33 000 odbiorców (baza maili do firm lub instytucji). Dodatkowo udzielaliśmy wsparcia merytorycznego w kwestiach powiązanych z prezentacją oferty wycieczek poprzez mailing. Prowadzone przez nas działania każdorazowo przekładały się na pełen raport statystyczny, który dał wgląd w statystyki zachowań odbiorców – w tym te najważniejsze, czyli otwieralność mailingu i rozkład kliknięć w zamieszczane linki.
Tematyka mailingu
Tematyka mailingu każdorazowo była dostosowana do konkretnego segmentu grupy docelowej, sezonowości i aktualnej oferty. Taki mailing pozwala na bardziej precyzyjny przekaz, który mimo dużej liczebności bazy mailingowej nie sprawia wrażenia zmasowanej czy też bezosobowej wysyłki.
Kampania mailingowa do zaangażowanych odbiorców
Aby urozmaicić kampanię i zaangażować odbiorców, przygotowaliśmy dodatkowo kampanię mailingową do osób klikających w przeszłości. Wgląd w statystyki pozwolił nam wyselekcjonować osoby zaangażowane w otrzymywane maile i przygotować dla nich kolejny mailing, co przełożyło się na wzrost skuteczności.
Efekty kampanii mailingowej
Kampania prowadzona dla organizatora wycieczek trwa nadal, a uzyskiwane wyniki utrzymują się na stałym wysokim poziomie – otwieralność nie spada poniżej 7%, a kampania zebrała ponad 1 400 kliknięć w linki zamieszczane w treści. Dzięki temu firma pozyskała kilku kluczowych klientów, co bardzo pozytywnie wpłynęło na zwrot z inwestycji. Zapraszamy do zapoznania się z infografiką prezentującą wyniki naszych działań!