O kliencie
HP Inc Polska Sp. z o.o. to lider branży technologicznej. Od ponad 80 lat tworzy technologie, które wspierają firmy i użytkowników indywidualnych w zakresie komputerów, drukarek i usług.
Wyzwanie
Nasz Klient chciał dotrzeć do grupy decydentów IT, aby przedstawić nową usługę wsparcia dla działów informatyki. Celem było przedstawienie zalet usługi, która obejmuje kompletny pakiet usług ochrony, pomocy technicznej i naprawy urządzeń.
Nasze wsparcie obejmowało przygotowanie aktualnej bazy kontaktów bezpośrednich według kryteriów Klienta oraz przygotowanie kampanii mailingowej dedykowanej jej odbiorcom.
Zakres prac
W pierwszej kolejności, nasz zespół potrzebował ustalić, do jakiej grupy docelowej ma zostać skierowana kampania. Po otrzymaniu informacji zwrotnej od klienta, mogliśmy przygotować bazę złożoną z najistotniejszych dla niego informacji.
Wśród nich znalazły się kryteria takie jak:
- Nazwa firmy
- Kryteria geograficzne
- Imię i nazwisko osoby decyzyjnej
- Telefon bezpośredni do osoby decyzyjnej
- E-mail bezpośredni do osoby decyzyjnej
- Branża
- Zatrudnieni
Do pozyskania powyższych danych wykorzystaliśmy m.in. takie źródła jak: REGON, CEIDG, Google Maps oraz strony internetowe docelowych odbiorców. Nasi eksperci dokonali dokładnej weryfikacji wszystkich danych.
Aktualność adresów jest kluczowa, między innymi w celu osiągnięcia wysokiego współczynnika dostarczalności maili w kampanii. Gotowa baza oraz informacje pozyskane od Klienta, posłużyły nam jako jeden z punktów odniesienia do stworzenia dopasowanej treści mailingowej.
Nasz zespół miał przyjemność uczestniczyć w zamkniętym spotkaniu online zorganizowanym przez HP Inc Polska Sp z o.o. Była to doskonała okazja do doprecyzowania informacji na temat usług firmy, wartości oraz kierunku komunikacji marketingowej, w której miałaby być utrzymana kampania.
Płynna komunikacja z Klientem pomogła nam stworzyć wstępny konspekt treści. Dzięki stałemu kontaktowi HP Inc Polska Sp z o.o. z naszymi doradcami, mogliśmy zaproponować optymalne rozwiązania oraz przetestować różne opcje działań, aby ostatecznie wybrać te najskuteczniejsze.
Rezultaty
Biorąc pod uwagę potrzeby naszego Klienta, zapewniliśmy mu kompleksową obsługę marketingową. Dostarczyliśmy szczegółowej bazy kontaktów bezpośrednich oraz dopasowaną kampanię mailingową.
Nasze działania pozwoliły HP Inc Polska Sp z o.o. dotrzeć do firm z ofertą wsparcia dla działów IT, zwiększając świadomość rozwiązania wśród decydentów z działów IT w Polsce.
Dowiedz się, jak nasze spersonalizowane rozwiązania mailingowe i dedykowane bazy danych mogą przyczynić się do sukcesu Twojej firmy. Nie czekaj i zwiększ świadomość swojej marki już dziś! Skontaktuj się z nami.