O kliencie
Firma Griffin Sp. z o.o. współpracuje z nami od 2017 roku. Jest to kancelaria specjalizująca się w prawie cywilnym, gospodarczym i karnym. Oferuje ona pomoc w sporach z instytucjami finansowymi, od analizy ekonomiczno-prawnej po reprezentację przed sądem.
Wyzwanie
Jednym z utrudnień na drodze dotarcia do potencjalnych klientów w branży prawniczej jest identyfikacja osób, które rzeczywiście potrzebują profesjonalnej pomocy. Specyfika tej dziedziny opiera się na jednoczesnym budowaniu zaufania i renomy. Stanowi to szczególne wyzwanie przy obsłudze klientów, którzy są poszkodowani przez instytucje finansowe.
Aby dotrzeć do docelowych odbiorców, firma Griffin Sp. z o.o. na przestrzeni lat regularnie korzystała z naszych baz danych. Były one przygotowywane według różnych branż, takich jak FMCG, pośrednicy kredytowi, restauracje czy kawiarnie.
Tym razem, Klient stanął przed wyzwaniem pozyskania danych o wolnych zawodach w dziedzinie prawa: doradztwa prawnego, gospodarczego i podatkowego, adwokatów, radców prawnych, notariuszy, windykacji, komorników oraz tłumaczy. Przygotowana baza miała służyć jako materiał do badań słuszności nad cold callingiem pod konkretne projekty. Jednocześnie, jej celem było zwiększenie efektywności działań marketingowych firmy.
Zakres prac
Realizacja obejmowała przygotowanie bazy danych z wybranych przez Klienta branż. Wspólnie uzgodniliśmy, jakie kryteria powinny znaleźć się w rejestrze. Były to:
Dla zapewnienia najwyższej aktualności informacji, konieczna była szczegółowa weryfikacja danych. Nasi specjaliści dokonali dokładnej selekcji, bazując na dostępnych źródłach takich jak: REGON, CEIDG, Google Maps oraz strony internetowe docelowych odbiorców.
Aby zapewnić naszym partnerom dostęp do wyłącznie aktualnych informacji o przedsiębiorstwach, sprawdziliśmy kilkaset tysięcy organizacji, śledząc wszelkie zmiany w ich działalności, takie jak zawieszenie, zakończenie działalności, skreślenie z REGON czy ogłoszenie upadłości. Dzięki temu, firma Griffin Sp. z o.o. otrzymała od nas dane, które w 100% odzwierciedlały rzeczywisty status każdej organizacji.
Podobna weryfikacja dotyczyła również numerów komórkowych. Zastosowane narzędzie do weryfikacji ich aktywności umożliwiło nam oczyszczenie bazy danych, pozostawiając w niej wyłącznie aktualne i aktywne numery. Dzięki temu Klient mógł skuteczniej kontaktować się ze swoimi odbiorcami.
Rezultaty
Finalnie, gotowa baza zawierała 36 140 rekordów o aktualności na poziomie 95%. Dane kontaktowe do wybranych firm pozwoliły Klientowi przeprowadzić testy skuteczności zimnych połączeń. W ich efekcie, firma Griffin Sp. z o.o. pozyskała nowych partnerów biznesowych, z którymi mogła nawiązać owocne współprace. Dzięki podjętym działaniom, nasz Klient szybko zwiększył efektywność swoich działań marketingowych i sprzedażowych.
Czy Twoja firma również zmaga się z wyzwaniami w dotarciu do odpowiedniej grupy docelowej? Odkryj, jak bazy danych mogą wzmocnić Twoje działania marketingowe i pomóc budować trwałe relacje z klientami. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach i zaplanować je w swojej strategii marketingowej.