FAQ - Bazy Danych
FAQ czyli pytania i odpowiedzi dotyczące korzystania z naszych baz danych
Kto jest naszym klientem?
Do naszych klientów należą przedsiębiorstwa, instytucje, organizacje i osoby prywatne. Świadczymy usługi dla każdego podmiotu, który potrzebuje aktualnych danych z sektoraB2B w Polsce i na świecie. Lista niektórych naszych klientów dostępna jest na stronie: https://www.infobrokering.com.pl/lista-klientow
Jakie świadczymy usługi?
Nasza oferta obejmuje wyselekcjonowanie i dostarczanie firmowych baz danych oraz działania z zakresu e-marketingu. Zajmujemy się również aktualizacją baz danych naszych klientów oraz na zamówienie klienta tworzymy dedykowane bazy danych.
Czy baza jest zgodna z RODO i przepisami prawa?
Tak, kontakty do naszych baz pozyskujemy zgodnie z prawem i regulacjami określonymi przez RODO. Dane pochodzą wyłącznie z legalnych źródeł.
Czy posiadanie zgody marketingowe?
Wszystko w kontekście zgód i RODO mamy uregulowane oraz bierzemy pełną odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami wykonanie kampanii.
Czy macie zgody na przetwarzanie danych jednoosobowych działalności gospodarczych, a więc osób fizycznych?
Informacje związane z działalnością gospodarczą nie są objęte przepisami o ochronie danych osobowych, nawet gdy działalność gospodarcza jest wykonywana przez osobę fizyczną. RODO chroni bowiem osoby prywatne, a nie przedsiębiorców. Tak uważa Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi w sprawie o dostęp do informacji publicznej.”
Czy bazy są aktualne?
Kontakty aktualizujemy na bieżąco, w trybie codziennych aktualizacji 24/365. Zajmują się tym nasi informatycy i infobrokerzy. W momencie przyjęcie zlecenia do realizacji wykonujemy jeszcze dodatkowe sprawdzenia aktualności danych. Bazy Infobrokering cechuje wysoka aktualność, która sięga 95%-100% w zależności od wielkości bazy. Potwierdzeniem naszego wysokiego poziomu usług są wystawione przez naszych klientów rekomendacje i referencje: https://www.infobrokering.com.pl/referencje
W jakim celu klient może wykorzystać bazę danych?
Baza jest przeznaczona do wykorzystania przez klienta w celach marketingowych. Dane jakie są zawarte w bazach przekazywane są bez ograniczeń czasowych oraz do wielokrotnego użytku.
W jakim formacie przekazujemy bazę?
Baza dostarczana jest w formacie Microsoft Excel (.xlsx) drogą mailową na wskazany przez klienta adres email, czasami zdarza się, że na specjalne życzenie klienta przekazujemy bazę w innym formacie (.csv, .docx, lub .txt).
Przykład naszej bazy znajduje się pod linkiem: https://www.infobrokering.com.pl/bezplatna-probka-bazy-firm
Z jakich źródeł pochodzą kontakty w bazach i jak wygląda proces pozyskiwania danych?
Dane wyjściowe pozyskujemy z rejestrów, potem sprawdzają je nasi informatycy, a następnie są weryfikowane i uzupełniane przez naszych infobrokerów o dane kontaktowe poszczególnych firm.
Jakie są metody pozyskiwania adresów e-mail w bazie danych?
Kontakty pozyskujemy bezpośrednio od firm, których dane dotyczą, poprzez bezpośredni kontakt z nimi, a także ze stron internetowych tych firm, rejestrów firm i serwisów branżowych. Mamy zespół własnych informatyków i researcherów, którzy takie kontakty zbierają i uzupełniają o wartościowe dane, a potem weryfikują ich aktualność.
Jakie gwarancje macie, że informacje o firmach zagranicznych są równie dokładne i aktualne, co firm z Polski?
W naszej działalności kładziemy ogromny nacisk na jakość i dokładność informacji, niezależnie od tego, czy dotyczą one firm polskich czy zagranicznych. Przy gromadzeniu danych o firmach zagranicznych korzystamy z różnorodnych źródeł informacji, takich jak publiczne bazy danych, rejestry handlowe, katalogi branżowe czy strony www. Stosujemy również procesy weryfikacyjne, które pozwalają nam sprawdzić i aktualizować informacje o firmach na bieżąco.
Ile trwa wykonanie realizacji bazy danych?
Czas realizacji jest określany indywidualnie dla każdego zlecenia. Zazwyczaj są to 2-4 dni robocze.
Ile kosztuje zamówiona usługa i kiedy następuje płatność?
Ze względu na bardzo specyficzny zakres działalności naszej firmy, nie jest możliwe ustalenie ceny usługi bez dokładnego określenia jej zakresu. Każde zlecenie jest traktowane przez nas indywidualnie i po konsultacji z klientem określamy jego wycenę, która zależy m.in. od tematyki zlecenia, zakresu informacji jakie mają być zawarte dla każdego kontaktu, czasu jego realizacji oraz formy przygotowania wyników.
Czy wystawiane są faktury VAT?
Tak, jesteśmy płatnikiem VAT i wystawiamy faktury na wszystkie nasze usługi.
Czy przy zakupie bazy możliwe jest wykluczenie posiadanych już przez klienta kontaktów?
Tak, istnieje możliwość wysłania nam własnej bazy w dowolnej postaci, np. listy numerów telefonów, adresów email, bądź numerów NIP posiadanych firm. Na podstawie otrzymanego pliku dokonujemy deduplikacji z naszą bazą i w realizacji klient otrzymuje wtedy tylko te kontakty, których dotychczas nie posiadał.
Czy adres mailowy lub telefon klienta będzie wykorzystywany przez Infobrokering?
Podany przez klienta adres emailowy lub telefon będzie przetwarzany wyłącznie na potrzeby kontaktu i przygotowania odpowiedzi na otrzymane zapytanie. Nie wykorzystujemy ani nie przekazujemy nikomu danych otrzymywanych od naszych potencjalnych lub obecnych klientów.
Gdzie znajduje się regulamin świadczenia usług?
Regulamin znajduje się tutaj; https://www.infobrokering.com.pl/regulamin
Jakie kryteria wyboru są stosowane przy tworzeniu bazy danych kontaktowych, czy można dostosować kryteria do moich potrzeb?
Poniżej zakres danych jakie zbieramy i jakie mamy dla wszystkich lub części kontaktów. Na tej podstawie możemy też filtrować kontakty. Dane dopasowujemy w zależności od indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Jak wygląda proces reklamacji naszych baz?
Zamawiającemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji, jeśli dostarczona baza danych nie spełnia specyfikacji określonej w zamówieniu. Reklamacji podlegają tylko niepoprawne rekordy, jeżeli stanowią one więcej niż 5% całej zamówionej bazy (zgodnie z deklarowaną przez Infobrokering aktualnością danych na poziomie 95%). W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji niepoprawne rekordy aktualizujemy bądź wymieniamy na nowe.
Szczegółowy opis postępowania reklamacyjnego znajduje się pod adresem https://www.infobrokering.com.pl/postepowanie-reklamacyjne.
Czy kampanie mailingowe są skuteczne w mojej branży?
Skuteczność kampanii mailingowych może różnić się w zależności od branży, odbiorców i innych czynników. Mimo to, mailingi mogą przynosić pozytywne rezultaty w praktycznie każdej branży. Trudno jest wskazać orientacyjne wyniki, ponieważ są one uzależnione od wielu zmiennych. Po wysłaniu mailingu prześlemy Państwu raport, w którym będą znajdować się najważniejsze wskaźniki do analizy.
Jakie są sposoby raportowania i analizowania wyników kampanii mailingowych i jakie informacje otrzymuję w ramach usługi?
Po zrealizowanym mailingu wysyłamy raport, w którym znajdują się wskaźniki otwarć, kliknięć w link oraz dostarczalności wiadomości. Otrzymają Państwo również listę adresów, które otworzyły wiadomość oraz listę klikających w link znajdujący się w treści.
Co zrobić, aby otrzymać bazę danych?
Zadzwoń pod numer 530-272-072
lub
Wyślij maila pod adres info@infobrokering.pl
lub
Wypełnij formularz https://www.infobrokering.com.pl/contact
Nasi specjaliści pomogą Ci w wyselekcjonowaniu bazy dopasowanej dokładnie do Twoich aktualnych potrzeb.
Popularne na blogu
Rekomendujemy firmę Infobrokering z siedzibą w Gdańsku, jako profesjonalnego partnera w zakresie kampanii mailingowych i tworzenia baz danych.
Otrzymana baza kontaktów zostałaprofesjonalnie przygotowana, a dane okazały się w pełni aktualne.
Bardzo wysoko cenię sobie dotychczasową współpracę z Infobrokering Sebastian Stencel, w szczególności za profesjonalizm i przyjazne nastawienie na potrzeby klienta.