Blog
Prowadzenie własnej firmy to wymagające zadanie. Przedsiębiorca ma wiele obowiązków, których niedopełnienie może mieć poważne konsekwencje natury prawnej. Opłacenie ZUS-u, wystawianie faktur, a także zarejestrowanie firmy i uzyskanie numeru NIP.
Czytaj dalejZarządzanie relacjami z klientami poprzez używanie baz danych to narzędzie, które pozwala firmom dowolnej wielkości usprawniać ich interakcjami z obecnymi i potencjalnymi klientami. Bazy danych pomagają firmom stać się bardziej wydajnymi i śledzić mnóstwo danych konsumenckich, ostatecznie pomagając w napędzaniu wzrostu sprzedaży i zysków. Jednak jak działa taka baza danych na poprawę satysfakcji klienta?
Czytaj dalejDziałania marketingowe, wymagają czasami od przedsiębiorców pozyskiwania nowych klientów. Czy łatwo jest znaleźć nowych, potencjalnych nabywców swojego produktu w XXI wieku? Oczywiście, że nie. Szukanie klientów może wiązać się z wielomiesięcznymi poszukiwaniami i reklamami na grupach internetowych, forach i social mediach, licząc na to, że ktoś w końcu skusi się na zakup lub można skorzystać z gotowej bazy danych.
Czytaj dalejKampanie mailingowe są obecnie jednym z najbardziej popularnych sposobów reklamy oraz docierania do klientów. Trzeba jednak specjalistycznej wiedzy, by poradzić sobie ze zorganizowanej skutecznej kampanii, która będzie przynosiła korzyści, a nie straty. Maile bywają bardzo skuteczne, doskonale sprawdzają się w bardzo wielu sytuacjach, niezależnie od wielkości firmy i branży, w jakiej działają.
Czytaj dalejZarządzanie relacjami z klientami poprzez używanie baz danych to narzędzie, które pozwala firmom dowolnej wielkości usprawniać ich interakcjami z obecnymi i potencjalnymi klientami. Bazy danych pomagają firmom stać się bardziej wydajnymi i śledzić mnóstwo danych konsumenckich, ostatecznie pomagając w napędzaniu wzrostu sprzedaży i zysków. Jednak jak działa taka baza danych na poprawę satysfakcji klienta?
Czytaj dalejZdecydowana większość firm posiada dziś bazy danych zawierające wiele danych i wiedzy o swoich klientach. Ale w jaki sposób wszystkie informacje są obsługiwane, aby naprawdę prowadziły do lepszych i bardziej dochodowych relacji z klientami? Jak wykorzystać tę wiedzę do rozwijania komunikatywnego doświadczenia klienta?
Czytaj dalejNajwiększą wartością większości firm są ich klienci. Znalezienie nowego klienta jest o wiele droższe niż zmuszenie istniejącego, aby robił więcej zakupów, o czym wie większość ludzi. Często stosowana jest zasada 80/20, która mówi, że 80% sprzedaży pochodzi od 20% klientów.
Czytaj dalejFirmy często muszą mieć oko na inne nowe firmy, które się otwierają. Może to być kwestia zwracania uwagi na potencjalnych konkurentów — ale często nowo powstałe firmy mogą stać się klientami Twojego biznesu. Istnieje kilka źródeł, z których możesz czerpać informacje i wyszukać nowo powstałe firmy.
Czytaj dalejBaza danych umożliwia wielu użytkownikom szybkie, bezpieczne i wydajne utrzymywanie, aktualizowanie i edytowanie przechowywanych informacji. To sprawia, że baza danych jest przydatna w wielu rzeczywistych przypadkach, takich jak śledzenie korporacyjnych zapisów księgowych, przechowywanie ogromnych ilości danych – bazy klientów, śledzenie systemów inwentaryzacji firmy lub tworzenie aplikacji internetowych. Dostępne są różne typy nowoczesnych baz danych firm, z których każda ma inne zestawy zalet i wad.
Czytaj dalejJeśli niedawno zacząłeś swój biznes i rozwijasz się w handlu lub usługach, prawdopodobnie zacząłeś zbierać i centralizować swoje kontakty – tworzysz bazy mailingowe. Na początku często wystarczy plik Excela. Jednak później trzeba to dobrze zorganizować! Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci dobrze rozwinąć biznes.
Czytaj dalejNawet jeśli jeszcze nie zbliżasz się do osiągnięcia wieku emerytalnego, warto zadbać o skompletowanie pełni dokumentacji dotyczącej Twojego dotychczasowego zatrudnienia. Zwłaszcza jeśli przepracowałeś już przynajmniej ze dwie dekady oraz zmieniałeś miejsce pracy.
Czytaj dalejIstnieje wiele powodów, dla których warto przejść na energię słoneczną. Dlatego też każdego roku coraz więcej Polaków inwestuje w panele słoneczne. Baza firm fotowoltaicznych pomaga w znalezieniu najlepszych wykonawców. Coraz więcej osób twierdzi, że chce wyposażyć swoje domy w instalację słoneczną, aby zapewnić sobie własne zużycie energii w ciągu następnych 5 lat.
Czytaj dalejCzy właśnie założyłeś własną firmę, ale masz trudności ze znalezieniem pierwszych klientów? Zapoznaj się z naszymi poradami, jak ich szukać! Rozpoczynając działalność na własny rachunek, być może przeoczyłeś decydujący krok na drodze do sukcesu swojej firmy – badanie rynku. Dzięki niemu zbierzesz niezbędne informacje, aby zidentyfikować swojego klienta (jego problemy, ograniczenia, sposób nabywania) i zaproponować mu odpowiednią ofertę, dostosowaną do jego potrzeb.
Czytaj dalejUp-selling to praktyka polegająca na zachęcaniu klientów do zakupu porównywalnego produktu z wyższej półki. Natomiast cross-selling, czyli inaczej sprzedaż krzyżowa zachęca klientów do zakupu powiązanych lub uzupełniających się produktów. Chociaż często używa się tych zwrotów i praktyk zamiennie, obie oferują różne korzyści i mogą być skuteczne w połączeniu ze sobą.
Czytaj dalejZdecydowałeś się założyć firmę w Czechach i interesuje Cię jakie dokumenty musisz przygotować i ile będzie Cię to kosztowało? Jak krok po kroku założyć firmę w Czechach? Mamy dla Ciebie szczegółowy poradnik, dzięki któremu niczego nie pominiesz. Jaka forma działalności jest najbardziej opłacalna w Czechach? Firma w Czechach, czy warto?
Czytaj dalejChcesz wiedzieć, jakimi zasadami należy się kierować przy tworzeniu logo firmy? Jak stworzyć logo firmy budowlanej, transportowej, kosmetycznej, elektrycznej, sprzątającej, odzieżowej, fotograficznej, remontowej i innej? Graficy i specjaliści od komunikacji marki dzielą się praktycznymi wskazówkami, jak stworzyć zapadające w pamięć, atrakcyjne logo zgodne z nowoczesnymi trendami.
Czytaj dalejJak to jest z biznesem i zakładaniem własnej firmy ? Aby z sukcesem rozpocząć biznes i mądrze opracować genialny pomysł, nie trzeba czuć się zagubionym, mając przy tym zerowe pojęcie. Obserwuj innych i kieruj się radami doświadczonych przedsiębiorców.
Czytaj dalejNazwa firmy może być najcenniejszym składnikiem marki, ale także dużym problemem podczas samego jej tworzenia. Jakie są kryteria dobrej nazwy firmy? Co powinna zawierać odpowiednia nazwa firmy? Dlaczego warto mieć nazwę firmy, która łatwo i dokładnie opisuje jej działalność?
Czytaj dalejNie wszystkie koszty firmy można odliczyć od podatku. Niektóre z nich są postrzegane przez ustawodawstwo jako koszty niestanowiące kosztów uzyskania przychodów lub koszty niezwiązane z możliwością odliczenia ich od podatku. Każdy wydatek podlegający odliczeniu od podatku musi spełniać określone wymagania. Tak więc, co można wrzucić w koszty w firmie jednoosobowej?
Czytaj dalejZakładasz nową firmę? Wiąże się z tym sporo wyzwań logistycznych, prawnych i finansowych. Czujesz w powietrzu ekscytację i już chciałbyś zarabiać oraz pozyskiwać klientów? Skąd ich jednak szybko zdobyć? Istnieje pewne rozwiązanie, które może znacząco ułatwić Twój biznesowy start. Rozważ zaopatrzenie się w odpowiednią bazę firm.
Czytaj dalejTo wspaniałe, że coraz więcej rzeczy możemy załatwić przez sieć. Operacje, które do niedawna wymagały stania w uciążliwych kolejkach i taszczenia ze sobą pliku dokumentów, dziś można załatwić w domowym zaciszu. Na spokojnie i z możliwością szybkiej korekty błędnie wstawionych danych. Nie inaczej jest też z zakładaniem działalności gospodarczej. Zatem jak założyć firmę przez Internet?
Czytaj dalejChcesz uniknąć problemów z tytułu odpowiedzialności VAT? Zależy Ci na tym, żeby zachować możliwość odliczenia od kosztów VAT? Prowadzisz rzetelnie weryfikację każdej płatności? Zgodnie z Ustawą z 12 kwietnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług przedsiębiorcy zostali zobligowani do sprawdzania swoich kontrahentów.
Czytaj dalejJak przetrwać ciężkie czasy w biznesie? To, co powinniśmy zaakceptować to fakt, że jedyną stałą rzeczą w życiu są zmiany. Zaakceptowanie tego faktu daje nam dużą łatwość w życiu, jak i w prowadzeniu biznesu. Rzeczy się będą zmieniać. Politycy się będą zmieniać. Sytuacja zdrowotna będzie się zmieniać, tak samo, jak sytuacja ekonomiczna. Zmiany działają na naszą korzyść. Problemy, z którymi borykamy się teraz, to też rzeczy, które będą się zmieniać. Więc jeżeli zastanawiasz się jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie, pierwszą rzeczą, jaką zrób, to zaakceptuj fakt, że zmiany to rzecz stała.
Czytaj dalejSukces Twojej firmy zależy od zminimalizowania kosztów i zwiększania sprzedaży. Aby firma zdobyła naprawdę silną pozycję na rynku, nieustannie trzeba docierać do nowych klientów. Jak znaleźć nowych kontrahentów? Jak do nich dotrzeć? Bazy nowych firm - wyszukaj nowych kontrahentów, zaktualizuj starą bazę. Firma musi się nieustannie rozwijać i docierać do nowych kontrahentów, gdzie ich szukać? Skończyły Ci się pomysły? Skorzystaj z naszych usług!
Czytaj dalejSukces nigdy nie przychodzi łatwo, a aby zdobyć i utrzymać silną pozycję na rynku, firma musi się nieustannie rozwijać i zdobywać nowych kontrahentów. Cały sens w tym, aby dążyć do minimalizowania kosztów i zwiększania sprzedaży. Trzeba sięgać coraz dalej i docierać do coraz szerszej grupy odbiorców… Jak to osiągnąć? Jak pozyskiwać nowych klientów? Gdzie ich szukać? Rozejrzyj się wokół i nawiąż współpracę z lokalnymi firmami z Twojego otoczenia.
Czytaj dalejDostałeś interesującą ofertę współpracy od firmy zagranicznej? To świetnie! O to właśnie chodzi. Pamiętaj jednak, że ostrożności nigdy za wiele, zwłaszcza jeśli potencjalny kontrahent był Ci dotychczas zupełnie nieznany. W świecie biznesu obowiązuje zasada ograniczonego zaufania. Dlatego, zanim podpiszesz kontrakt, sprawdź wiarygodność przyszłego kontrahenta. Zdobądź na jego temat jak najwięcej informacji. Możesz w ten sposób uniknąć przykrych niespodzianek i uchronić się przed dokonaniem transakcji z nieuczciwym partnerem.
Czytaj dalejOtrzymałeś interesującą propozycję i zamierzasz nawiązać współpracę z inną firmą? Zanim złożysz zobowiązujący podpis na umowie, sprawdź wcześniej wiarygodność nowego kontrahenta. Najważniejsze, abyś miał pewność, że takie przedsiębiorstwo rzeczywiście istnieje, co wbrew pozorom, wcale nie jest takie oczywiste. Oszustów niestety nie brakuje, zdarzają się bowiem przypadki, gdy ktoś podszywa się pod istniejące już przedsiębiorstwa i działa, dopóki nie zostanie zdemaskowany… Ile osób narazi na straty? Na pewno sporo. Najważniejsze, abyś Ty nigdy nie znalazł się w kręgu poszkodowanych. Jak więc sprawdzić, czy firma jest zarejestrowana? Jak uniknąć strat? Gdzie szukać informacji o nowym kontrahencie?
Czytaj dalejDla wielu przedsiębiorców pozyskiwanie klientów to najtrudniejszy element prowadzenia biznesu. Większe firmy zatrudniają wykwalifikowanych handlowców i inwestują w duże kampanie marketingowe. Budżet małych firm jest zazwyczaj mocno ograniczony i wszystko spoczywa na barkach właściciela, który nie ma zwykle doświadczenia w tym kierunku. Jak zatem pozyskać klientów, by osiągnąć wymarzone rezultaty?
Czytaj dalejDla wielu polskich przedsiębiorców zagraniczny klient to spełnienie marzeń! Taki klient to powód do dumy, a korzyści jest wiele! Chyba każdy przedsiębiorca traktuje ekspansję zagraniczną jako jeden z etapów rozwoju swojego biznesu. Firmy latami planują strategię i starannie się do tego przygotowują, a kiedy rynek krajowy robi się już zbyt ciasny, wychodzą z produktem na zagraniczny rynek… Już dziś możesz wzmocnić swoją pozycję konkurencyjną, zwiększyć sprzedaż i nadać firmie rozpoznawalności. Wystarczy chcieć. Ruszaj na podbój zagranicznego rynku!
Czytaj dalejKażdy przedsiębiorca wie, jak ważnym narzędziem biznesowym jest aktualna baza danych. Przede wszystkim pomaga ona pozyskać nowych klientów, co jest kluczowym elementem działania każdej firmy. Nie wystarczy wejść na rynek i czekać, aż klienci pojawią się sami. Nie tędy droga. Co, jeśli się nie pojawią?
Czytaj dalejW biznesie najważniejsze jest to, aby minimalizować koszty i zwiększać sprzedaż. Bez względu na miesięczne obroty trzeba bowiem opłacić składki, czynsz, rachunki, czy wypłacić pensję pracownikom. Małe firmy, które liczą się z każdym groszem, nie mogą pozwolić sobie na duże i kosztowne działania marketingowe, gdyż ich budżet jest bardzo ograniczony. Muszą prowadzić przemyślane działania i wybierać najskuteczniejsze metody. Jednym z najlepszych miejsc do promocji jest oczywiście Internet. Marketing internetowy to najlepsza szansa na promocję i pozyskiwanie nowych klientów.
Czytaj dalejStworzenie własnej firmy nie jest proste. Jedne firmy rozwijają się szybko i efektywnie, drugie powoli i stopniowo, a jeszcze inne wejdą na rynek i za chwilę znikną. Dlaczego tak się dzieje? Duże znaczenie ma tutaj strategia rozwoju przedsiębiorstwa. Firma musi przynosić zyski, więc musi mieć klientów. Proste prawda? A jednak pojawia się pytanie, skąd tych klientów wziąć? Jak zachęcić ludzi do korzystania z naszych usług? Zobacz, czego potrzebujesz, aby Twoja firma odniosła sukces.
Czytaj dalejRuszając z biznesem, pierwsze nadzieje zawsze pokładamy w najbliższych, wierząc, że ktoś skorzysta z naszych usług. Następnie wykorzystujemy siłę social mediów, aż przychodzi czas, kiedy zaczynamy myśleć o nawiązaniu współpracy biznesowej. Firma musi bowiem przynosić zyski. W tym cały sens jej istnienia! Jak znaleźć nowych kontrahentów i partnerów?
Czytaj dalejOtworzyłeś własną firmę? Uroczyście przeciąłeś wstęgę, wkroczyłeś do świata biznesu i wybierasz się na sam szczyt? Pamiętaj, że aby osiągnąć sukces i zarabiać krocie, firma musi sprzedawać, pozyskiwać nowych klientów i wyróżniać się na tle konkurencji! Aby utrzymać się na rynku, musisz zadbać o skuteczną reklamę! Konkurencja nie śpi, a co roku pojawiają się nowe firmy gotowe walczyć o każdego klienta! Zdobądź solidną pozycję na rynku! Pomoże Ci w tym baza firm marketingowych!
Czytaj dalejAby skutecznie dotrzeć do klientów, musisz poznać ich potrzeby i oczekiwania wobec produktów lub usług. Profesjonalne badanie rynku pomoże Ci zdobyć Ci te informacje. Dzięki badaniu poznasz daną branżę, konkurencję, potrzeby i oczekiwania konsumentów. Otrzymasz cenne wskazówki, które pomogą Ci objąć najlepszą strategię działania i dostosować ofertę do potrzeb i preferencji swoich klientów.
Czytaj dalejBaza gospodarstw rolnych jest bardzo pomocna nie tylko dla osób, które nie są bezpośrednio związane z rolnictwem, ale również samym rolnikom! Rolnicy bardzo często nawiązują ze sobą owocne i długotrwałe współprace. Zobacz w czym pomoże Ci taka baza.
Czytaj dalejTowarzystwa ubezpieczeniowe TUW często nawiązują również współpracę z grupami komercyjnymi, pomocna będzie tu baza e-mailingowa do firm która zawiera około 1 000 000 adresów email. Nawiązanie takiego porozumienia, dla obu firm stanowi szansę na poprawienie pozycji konkurencyjnej i wzmocnienie pozycji na rynku ubezpieczeń.
Czytaj dalejNie ma najmniejszej wątpliwości, że posiadanie bazy danych stanowi klucz do sukcesu w biznesie. Pozwala dopasować ofertę pod konkretnych klientów. W efekcie firma na realne szanse na zwiększenie zysków. Od czego zależy atrakcyjna baza danych?
Czytaj dalejZbieranie informacji bez wykorzystania narzędzia, jakim jest baza danych wolnych zawodów, to proces czasochłonny, żmudny, trudny, a często nawet niemożliwy do zrealizowania. W wielu przypadkach dane teleadresowe, które znajdują się w internetowych katalogach czy stronach www, są nieaktualne. Szereg korzyści z posiadania bazy walnych zawodów sprawia, że coraz więcej firm decyduje się wykorzystać ich potencjał. Dostarczają niezbędne informacje, które pomogą dotrzeć do potencjalnej grupy odbiorców i pozyskać nowych klientów. Jakie są jeszcze ich zalety?
Czytaj dalejPozyskiwanie dobrych kontrahentów nie jest proste. Jak ich znaleźć? Skąd czerpać informacje na ich temat? Zamiast błądzić po omacku, lepiej jest sięgnąć do indywidualnej bazy danych. Kiedy firma rusza z nową kampanią reklamową, bardzo ważne jest, aby odpowiednio określić grupę docelową, do której ma ona trafić. W prawidłowo określonej grupie odbiorców, znajdą się osoby i firmy, zainteresowane naszym produktem. To daje szansę na dużą sprzedaż i jeszcze większe zyski dla naszej firmy.
Czytaj dalejFundusze Europejskie są wszędzie. Na pewno nie raz słyszałeś o inwestycjach, które powstały czerpiąc środki z tych funduszy - budynkach, drogach, muzeach. Bez unijnych środków nie byłoby Centrum Nauki Kopernik, Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, a Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, nie doczekałby się remontu. Czy wiesz, że i Twoja firma może skorzystać z pomocy finansowej funduszy UE?
Czytaj dalejPosiadanie bazy danych jest kluczowe w biznesowym świecie. Ten element daje nam realne szanse na zwiększenie zysków, a także dopasowanie oferty do konkretnych klientów. Jak zdobyć dobrych kontrahentów dla własnego biznesu wykorzystując odpowiednie bazy danych? Podpowiadamy!
Czytaj dalejDane osobowe zostawiamy w różnych miejscach. Tak powstają bazy skrywające nasze personalia. Te informacje gromadzą rozmaite firmy, niektóre je później sprzedają. Czy wykorzystanie danych z zakupionych baz jest legalne? Co wcześniej należy zrobić? Sprawdź!
Czytaj dalejKiedy planujemy kampanię reklamową, trzeba przygotować się do niej pod każdym względem. Ważne są kanały, przekazy, ale także sprecyzowanie odbiorców, a to nie jest wcale prosta sprawa. Jeśli kierujemy naszą ofertę do klientów biznesowych, należy stworzyć bazę firm. Jednak nie każdy adres, na który natrafimy w sieci, powinien się w niej znaleźć.
Czytaj dalejKażda firma, która chce się utrzymać na rynku, musi zadbać o odpowiednią promocję. Co roku powstaje wiele różnych firm i trzeba się na ich tle wyróżnić. Działań na tej płaszczyźnie może być sporo, a wbrew pozorom wcale nie muszą wiązać się z bardzo wysokimi kosztami.
Czytaj dalejNa rozsyłanie oferty lub bieżących promocji decyduje się wielu przedsiębiorców. Niestety zdecydowana większość ma wątpliwości co do skuteczności tej metody. Dlaczego? Ponieważ większość maili pozostaje bez odpowiedzi. Do kogo i jak pisać, by mail zaowocował sprzedażą, a nie trafił do kosza?
Czytaj dalejWiele firm przenosi swoją działalność do sieci, co wiąże się z rosnącą konkurencyjnością. Od dawna zamieszczenie informacji na temat swoich usług, przestało być wystarczające. Z tego względu trzeba postawić na skuteczniejsze działania marketingowe. Kluczowe dla pozyskiwania klientów i trafienia z ofertą do poszczególnej grupy odbiorców, jest zdobywanie leadów sprzedażowych, czyli danych kontaktowych do osób, które mogłyby być zainteresowane konkretną ofertą.
Czytaj dalejKażda firma, która chce się rozwijać i być na rynku liderem, musi zwracać uwagę na ruchy konkurencji. Ważne są wprowadzane innowacje, promocje, strategie działania. Warto też weryfikować, jaka jest skuteczność podjętych kroków i unikać błędów popełnianych przez innych. Aby to było możliwe, potrzebna będzie systematyczna analiza biznesowa, zwana inaczej wywiadem biznesowym.
Czytaj dalejWyszukiwanie firm, które mogłyby być zainteresowane naszymi produktami lub usługami, stanowi pierwszy krok do nawiązania kontaktu. Im większą bazę kontaktów chcemy stworzyć, tym więcej kosztuje to wysiłku i czasu. Jak się do tego przygotować, żeby cały proces trwał jak najkrócej?
Czytaj dalejGłównymi celami cold mailingu są nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem i sprzedaż produktu lub usługi. Maile tego typu są często odbierane niechętnie, traktowane jako spam. Jest to związane z nieumiejętnym korzystaniem z tej metody marketingowej. Tymczasem jeśli treść będzie w atrakcyjnej formie, technika ta jest tania i skuteczna. W jaki sposób podejść do cold mailingu, by dał zadowalające efekty?
Czytaj dalejRosnąca rola informatyzacji i nowoczesnych technologii przekłada się na wszystkie płaszczyzny życia, w tym także na rynek pracy. Powstają nowe zawody, które choć są jeszcze mało popularne, są uznawane za przyszłościowe. Jednym z nich jest Broker informacji. Któż to taki? Najprościej można powiedzieć o nim, że wyszukuje najkorzystniejsze dla klienta rozwiązania i przedstawia mu poszczególne opcje. Z czym jeszcze wiąże się ta praca i gdzie można znaleźć zatrudnienie?
Czytaj dalejMarketing internetowy nie jest już niczym nowym i z różnym efektem stosuje go coraz więcej firm. Jednak pomimo tego, że daje bardzo szerokie pole do działania, jedynie część osób w pełni wykorzystuje jego możliwości. Pod pojęciem marketingu internetowego kryje się wiele pomniejszych działań, które prowadzone równocześnie bardzo skutecznie pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji. Ostatecznie przekłada się to na dotarcie do większej grupy klientów i zyski dla firmy.
Czytaj dalejTworząc kampanie mailingowe, musisz pamiętać nie tylko o chwytliwej i atrakcyjnej wizualnie treści, ale także na dotarciu do dokładnie sprecyzowanej grupy odbiorców. Dowiedz się jak stworzyć mailing, który pomoże Ci zdobyć nowych klientów
Czytaj dalejJeśli nurtuje Cię pytanie, co to jest baza danych firm i jak wykorzystać ją w swoim biznesie, nie mogłeś trafić lepiej. Zebraliśmy najważniejsze informacje oraz cenne wskazówki, które pomogą Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów.
Czytaj dalejKażdy przedsiębiorca chce trafić ze swoją ofertą do jak największej grupy odbiorców. Jego celem jest maksymalizacja zysków i dobra jakość obsługi klientów. Żeby mieć pewność, że wykorzystuje się cały potencjał, wszystkie działania związane z promocją muszą być zaplanowane i przemyślane.
Czytaj dalejWe współczesnym świecie informacja to jeden z najważniejszych zasobów. Bez niej niemożliwe jest funkcjonowanie firmy niezależnie od tego czy mowa o małym lokalnym przedsiębiorstwie, czy ogromnej korporacji na skalę międzynarodową. Za pomocą informacji można zdziałać naprawdę wiele. Żeby jednak to zrobić, trzeba najpierw wiedzieć jak się z nią obchodzić, w jakich warunkach najlepiej będzie funkcjonować i co zrobić, żeby działała na naszą korzyść. Jednym z głównych sposobów na zarządzanie informacją są bazy danych – ich wykorzystanie w działaniach pracowników może bardzo dużo zmienić.
Czytaj dalejRekomendujemy firmę Infobrokering z siedzibą w Gdańsku, jako profesjonalnego partnera w zakresie kampanii mailingowych i tworzenia baz danych.
Otrzymana baza kontaktów zostałaprofesjonalnie przygotowana, a dane okazały się w pełni aktualne.
Bardzo wysoko cenię sobie dotychczasową współpracę z Infobrokering Sebastian Stencel, w szczególności za profesjonalizm i przyjazne nastawienie na potrzeby klienta.